poniedziałek, 24 lutego 2014

Coraz cieplej :)

Hejka!
  U mnie już robi się coraz cieplej, wczoraj było ok. 10 stopni na dworze :)  Mam tego bloga od ok. trzy miesiące, a mam dopiero trzech obserwatorów... :( Moja przyjaciółka ma od stycznia dziesięciu obserwatorów... Z tego wynika, że... nie mam w sobie nic z dobrej blogerki... Przykro mi... Przykro mi też dlatego, że nie mogę dodac swoich zdjęc, bo jestem za gruba i za brzydka... Dlaczego, gdy nie wstawiałam zdj Molly (psa misi) nikt nie pisał komentarzy, a jak zaczęłam dodawac jej zdj to od razu było: ,, słodki piesek " oraz obserwacji za obserwację... Ludzie mi proponują obs za obs to piszę ok i obserwuję ich blog, ale ci ludzie mnie już nie obserwują, tylko znikają... Smutne...   A, jakiś gościu z mojej ulicy znalazł mój telefon w lesie (dziwne) cały zamoknięty i już nie działał... xP
                                                                                                           Papatki :) xD :(

1 komentarz: