środa, 29 stycznia 2014

Chora... :(

Hejka! 
Co tam u Was? Ja jestem chora... :(  W Ostrowie jest straszniee zimno... Boli mnie gardło, mam kaszel i katar... Ostatnio mało piszę, bo ciągle coś piszemy w szkole... Dziś napisałam test z matmy z całej geometrii i test z muzyki o Janie Sebastianie Bachu oraz o przewrotach trójdźwięku ( straszna nudaa ) Staram się jakoś poprawic oceny ... W piątek mieliśmy pisac test z matmy z całego półrocza, ale ja nie ide do szkoły ( dziś miałam takie ataki kaszlu, że troje nauczycieli kazało mi iśc do pielęgniarki, która powiedziała, że jak mnie gardło boli to mam iśc do apteki, i nic mi nie dała, a ja przecież nie pójdę do apteki, jak mam jeszcze 3 lekcje... )
Niedługo znowu napiszę, choc moja koleżanka mówi, że ten blog jest do dupy...
Pa Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz