czwartek, 30 stycznia 2014

Moje plany na ferie

Hejka! ;*
U mnie w szkole podobno wszyscy chorzy... Ja całymi dniami patrzę w TV, siedząc pod kołdrą i popijając herbatkę... ;) Dobre czasy...  W środę mam jechać na basen z przyjaciółmi, ale nie wiem, czy wyzdrowieję do tego czasu... U mnie ferie są od 3 lutego. W planach mam trzydniowy nocleg u przyjaciółki, później ona u mnie będzie nocować przez trzy dni, więc mamy razem sześć dni dla siebie. Chcę jeszcze jechać z tatą na kryte lodowisko, żeby sprawdzić czy po 17 latach nadal umie jeździć na łyżwach ( do czego jest przekonany ) i trochę pojeździć... W resztę dni będę wylegiwać się pod kocykiem z kakaukiem w ręku... Może zrobię sobie drugi kolczyk w uchu... Jakie wy macie plany na ferie? Piszcie w kom... ;***
Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz